sâmbătă, 14 decembrie 2013

Nu-i grabă

Astăzi nu voi publica din postura de "ultim distribuitor" ci doar ca simplu Blogger (deşi nu văd cum aş putea să "mă tranşez" pe mine însumi, ca şi cum aş avea multiple personalităţi).
Bloggerii sunt cei care cotrobăie prin/şi cu ajutorul internetului, facând postări pe blogul - sau blogurile - "personale", aplicând comentarii la alţi bloggeri şi aşteptând - desigur - comentarii la postările făcute de ei înşişi (descoperind şi aplicând ... legea reciprocităţii).
Nu sunt un blogger important, dar îmi place "să mă bag în seamă". Adică să public şi să răspund la comentariile primite, îmi place "să navighez" în special pe la prietenii mei bloggeri pentru a le citi articolele, pentru a comenta. Aceştia îmi sunt  ... profesorii!
Acum, după ce "m-am luminat", pot să încep să scriu ceva, pentru a publica ... numai că am uitat ce doream să spun! Nici nu contează, am tot timpul la dispoziţie ... nu-i grabă!

Cornelius, :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înţelepciune.ro